Rekalamcije i pritužbe
Ukoliko je proizvod kupljen posredstvom kurirske službe i isporučena roba nije saobrazna ugovoru, Kupac nakon što obavesti Prodavca o nesaobraznosti, ima pravo da zahteva od Prodavca da otkloni nesaobraznost, bez naknade, opravkom ili zamenom, odnosno da zahteva odgovarajuće umanjenje cene ili da raskine ugovor u pogledu te robe.
Vaš prigovor možete podneti u pisanoj formi na mejl adresu iz kontakt forme, ili putem 'kontaktirajte nas' obrasca, pri čemu Vas molimo da navedete Vaše kontakt podatke i broj narudžbine, kao i detalje o primedbi.
Ako kupac reklamira proizvod kupljen posredstvom kurirske službe, potrebno je da popuni reklamacioni list i pošalje na adresu prodavca uz robu koju reklamira, ili ukoliko zaboravi, na e-mail adresu: [email protected]
Takođe, potrebno je dostaviti i sledeću dokumentaciju:
- original računa o kupovini, na uvid
- garantni list (ukoliko proizvod poseduje garantni list)
- popunjen reklamacioni list sa preciznim opisom neispravnosti proizvoda.
Ovde možete skinuti reklamacioni list: Reklamacioni list
Reklamirani proizvod kupac šalje kurirskom službom BEX (sa kojom imamo ugovor o saradnji), gde prodavac snosi troškove dostave paketa u oba pravca. Ukoliko kupac želi da pošalje robu drugom kurirskom službom, troškovi dostave padaju na kupca.
Kupac takodje može u roku od 14 dana od dana zaključenja ugovora da bez navođenja razloga jednostrano raskine ugovor, pri čemu vraćeni proizvod mora biti u fabričkoj ambalaži, bez ikakvih nedostataka, u kupljenom stanju. U tom slučaju, po Zakonu o zaštiti potrošača, trošak dostave pada na kupca.
Molimo Vas da nas za sve reklamacije prvo kontaktirate na [email protected] ili putem telefona 064/2-520-520 kako bih vam poslali neophodnu dokumentaciju za izvršenje reklamacije.
Molimo Vas da ne šaljete reklamacije bez prethodne konsultacije sa nama.
Adresa za slanje reklamacija:
BeoTel doo
Španskih boraca 24v lokal 3
11070 Beograd